Uitlikken van dame op een GB wel of niet oké

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
232
296
Ach, de meningen hierover zijn en blijven verdeeld… ik kick er op en check altijd netjes van tevoren (bij de dame) of uitlikken van de gevulde dame mag. Nee is nee en ook helemaal ok. Ik blijf niet zeiken. Maar het is regelmatig ook geen probleem hoor. Zoals met alles… hou rekening met elkaar (je hoeft niet altijd de hoofdprijs te scoren) dan heeft iedereen lol.

Dennis88

Toogplakker
30 apr 2024
113
230
Op 16 oktober a.s. in de avond is er weer gelegenheid tot uitlikken van een gevuld kutje ėn cumkisses bij Manon in Ede. En de 17e bij Diane in Tiel.

GroteSpuiter

Toogplakker
29 nov 2017
45
66
Dat kan zeker geregeld worden! Lekker! Ik overweeg a.s. woensdag naar Debby in Tiel te gaan. Is dat een idee? Ik zie ernaar uit om je met zaad besmeurde pik af te likken en te kijken of je je tweede lading in mijn mond wil spuiten....
Ik doe mijn ding eigelijk alleen in Belgie, op bare GB's tussen Antwerpen en Gent :). Wat een trio met een dames betreft, heb ik alleen ervaring met Bieke in Heist-op-den-Berg, die ik eens samen met een vriend ben gaan volspuiten :) Diana lijkt me een geil ding (ken ik niet). Manon heb ik al eens kunnen volspuiten op haar GB in Leopoldsburg, waar we met 5 mannen waren. Geile dame.

Terug
Naar boven