Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Toch maar weer VV opgezocht.
Inderdaad weinig dames.
Met Mara kennisgemaakt en gekamerd.
Goede sessie maar de spetters vlogen er niet vanaf.

Noorman

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Vandaag binnen gesprongen bij Villa Venus. In tegenstelling tot mijn eerste bezoek zo'n 3 maanden geleden sprak de bezetting me vandaag beter aan, dat was ook niet moeilijk daar vorige keer enkel Larissa mij kon bekoren kwa uiterlijk. Vandaag 2 knappe dames gezien, jong slank en mooi lichaam. En nog enkele die te doen zijn. Meer dames dan bij mijn vorig bezoek en meer dan de helft heb ik toen niet gezien. Ik schat zo'n 12 dames waarvan zo'n 5 die er vorige keer ook waren. Een blonde teeny girl trok mijn aandacht, na het omkleden zat ze echter met een andere klant op haar bankje. Ik besloot plaats te nemen op haar bankje en te wachten. Na 30 minuten was ze terug, een andere klant sprak haar meteen maar gelukkig gaf ze aan dat er iemand aan het wachten was op haar bankje.

De jonge dame bleek Mine te noemen, na een korte kennismaking enkel wat zoenen en aftasten stelde ze de zimmer vraag. Minne heeft een jong uiterlijk, is slank met toch een mooie volle stevige boezem. Engels verstaat ze niet zo goed had ik de indruk, wel wat Duits maar helaas is mijn Duits niet zo goed waardoor de communicatie wat moeilijk was. Haar service is ok. Uitvoerige pijpbeurt gekregen, eerder zacht en rustig zonder veel afwisseling. Daarna haar wel lekker stevig geneukt. Deze dame wordt hier aan de lopende band geboekt. Ook een meid met een karaktertje, soms is dat leuk soms niet hangt van de stemming afhangen. Er was nog één mooie jonge donkerharige dame, hiermee had ik ook nog graag willen kameren maar dat zal voor een volgend bezoek zijn.

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
Hmmm, die Mine klinkt goed! Ik hoop dat ze er maandag nog is dan gaat Bankie die blonde teeny eens flink uitproberen. Hoe vol zijn haar borsten dan?

Greetz
Bankie

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
Dank je, dat wist ik dan weer niet. Nu ga ik wel heel erg twijfelen of ik wel naar Venus ga maandag of dat ik Arabella eens ga proberen.

Groetjes
Bankie

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
bankstelturbo zei:
Hmmm, die Mine klinkt goed! Ik hoop dat ze er maandag nog is dan gaat Bankie die blonde teeny eens flink uitproberen. Hoe vol zijn haar borsten dan?

Greetz
Bankie

Een volle stevige B cup, goed voorzien voor zo'n slank lijfje.

katholiek zei:
Het is algemeen bekend dat mine zeer slechte service biedt.
Er zijn betere dames te vinden

Er staan inderdaad heel wat mindere recensies over haar, waarschijnlijk omdat ze geen katje is om zonder handschoenen aan te pakken en omdat ze een eigen willetje heeft wat dan soms wel eens botst. Ik had echter niet te klagen over haar, al zijn er inderdaad genoeg dames met betere service maar het oog wil ook wat. Bij Venus zijn dames die gekend staan voor een goeie service, maar die mij optisch totaal niet kunnen bekoren. Bij een volgend bezoek zal Mine niet mijn eerst keuze zijn, maar ik zou ze toch nog wel eens graag onder handen willen nemen.

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
Dan gaan we toch morgen naar Venus. Ik kom toch wel zo nu en dan in Venus maar deze dame (Mine) ben ik nog niet tegen gekomen.......en dat had ik wel geweten aangezien ik gek ben op blonde teenys haha.

Wie weet wat ik morgen dan te melden heb

Greetz
Bankie

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Gisteren opnieuw naar Villa Venus getrokken. In de late namiddag, beetje file gehad maar al bij al toch nog vlot ter plaatse geraakt. Het was er niet zo heel druk. Ik had met voorgenomen te kameren met de mooie jonge slanke donkerharige dame die ik er vorige keer ook al gezien had. Maar helaas was zij niet aanwezig, ook een andere slanke donkerharige vorige keer ook aanwezig die er ook best ok uitzag was gisteren niet aanwezig namen zijn me onbekend maar afgaande op namen op andere fora is één van de twee Nicole. Er hingen maar een 5 tal setcards van dames, maar er waren toch wel ongeveer een 10 tal dames.

Mine was nog vrij maar ik besloot toch even te gaan zitten en wat rusten na een autorit van meer dan 2 uur omwille van omweg door wegenwerken en wat file. Even alle dames overschouwd en dan toch maar voor Mine gekozen. De service op het bankje was al wat beter dan vorige keer, met wat uitvoeriger zoenen als vorige keer en nu ook een pijpbeurt op het bankje. Op de kamer een uitvoerige pijpbeurt, met deze keer meer aandacht voor de balen. Al is pijpen zeker niet haar sterkste kant, er zijn dames die het beter doen dan moet ik wel toegeven. Wel een heerlijke neukpartij, meerdere standjes en voelde er lekker aan. Toen ik aanstalte maakte om de kamer te verlaten vroeg ze mij terug op bed te komen liggen waar wat te masseren, dat hebben wij dan maar gedaan en daarna hebben wij nog wat geknuffeld. Al zou ik haar zeker geen knuffeltype willen noemen. Je leest over Mine vele mindere recensies van vroeger, maar ik vermoed dat ze haar gedrag enigszins heeft aangepast. Ik had opnieuw zeker niet te klagen en prijs kwaliteit kan ik voor 30 euro zeker niet klagen. Communicatie met haar wel moeilijk, Engels beheerst ze niet en Duits ook maar enkele woorden.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Weer eens VV bezocht.
Erg weinig meiden, het leek wel en gayclub!
Uiteindelijk 2x gekamerd: met Bahar en Dana.
Was echt super!

Met Bahar op de nieuwe kamer..
Lekker voorspel, tongen, zoenen, friemelen...
Ze heeft me heerlijk gepijjpt, ik heb haar heerlijk gebeft......
Ik had haar bijna klaar toen ze me wegduwde: ik weet hoe lekker je e klaarbeft maar ik wil op je zitten en zelf klaarrijden!
Dus ze sprong op mijn en ik was gewillg slachtoffer!
Door deze rol kwam ik na een minuutje klaar. Bahar werd boos en ik kreeg klap met de kussens dat ik te snel was gekomen.
Ik riep: geen probleem, rij maar door ik blijf toch hard.
Dat herinnerde ze zich weer en ze ging lekker door om zich klaar te maken op mijn harde pik.
Zij ook klaar en toen liet ze me los.... Ne, ze wilde dat ik nog even voelde hoeveel sap ze had aangemaakt met haar dollemans rit!
Ik voelde hoe nat haar kut was en dat was niet alleen sperma (was ook sperma verzameld werk van een week!) en haar geil.

Top meid die er pap van lust.

Daarna Ariana gezien en uiteindelijk Angelna. Snel weg bij deze laatste: wat een ramp. (sorry mijn indruk)

Later met Dana aangepapt: grote kont, iets buik volle en wat hangtieten en een erg mooi gezchtje.
Naar de kamer boven ggaan en hier verder gezet.
Ze zoent erg goed, toingen ook goed.
Pijpen gaat zeer goed en echt diep!
Haar goed gelikt en ze kwam vlot echt klaar waar ze verbaasd over was.
Haar daana ekker genekt en ik kwam weer heerlijk klaar in haar poesje.

Beiden zeer herhaalbaar!

Barbara was hel rustig en aardig....

Noorman

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
Hallo !
is heel lang geleden dat ik nog in duitsland was en wou naar Freude gaan maar nu deze gesloten is dank ik dat Villa Venus het beste alternatief is.
Op de website staat dat laatste ingang om 23H00 is : tot hoelang kan je er blijven ?
Groeten,
Roubaix

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Aan het hek staat tot 224H geopend.
Ik zou echter nooit op die laatste minuut rekenen.....

Noorman

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
Dank Noorman !
Hopelijk bedoel je 24H00 !
Kan er pas om 21H00 zijn en moet nog de moeite zijn om te gaan : vandaar....
relaas volgt !
Groeten,
Roubaix

speedy6968

Toogplakker
7 apr 2015
61
1
Venus gaat echt uiterlijk 23:00 uur dicht, maar ook al een paar keer meegemaakt dat ik om 22:30uur al buiten stond. Is mede afhankelijk van de drukte en bui van de theke :(

Succes!

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
http://www.hookers.nl/showthread.php?t=76562&p=409853&viewfull=1#post409853
Naam: Saunaclub Villa Venus

Adres: Konrad Adenauerring 17, Duisburg

Telefoonnummer: Infoband 0203 8796355, Theke 0203 8796335
Vanuit Nederland: infoband 0049 203 8796355, receptie 0049 203 8796335

Website: Loading...

Aard: AO-Saunaclub

Openingstijden:
Zo t/m do 10.00 - 24.00 uur
Vr en za 10.00 - 02.00 uur

Prijzen
Entree 60€ incl eerste kamer van 30€
Volgende kamergangen 30€ per keer
(iedere sessie max 30 minuten)

Inrichting:
Netjes en verzorgd, maar ook eenvoudig en gedateerd.
Onder in de kelder zijn de kleedhokjes, sauna en douches.
Begane grond is bezaaid met tweezitsbanken.

Verzorging:
Men loopt er met een handoek rond.
Eten en drinken is gratis. Er staat twee rode frisdrankmachines met cola, fanta en nog wat.
Brood is aanwezig, maar warm eten is er niet.
Onder in de kelder is een sauna. Op de begane grond is ook een sauna, maar deze is minder heet als een gewone sauna. Ook is bij de sauna een enkele douche kabine aanwezig.
De wc ziet er verzorgd uit.

Route:
Neem op de A42 afslag 7 Duisburg-Neumuhl.
Aan het einde van de afrit ga je linksaf.
Je neemt de eerste weg rechtsaf (eenrichtingsweg) dit is de Am inzerfeld. Deze rij je uit tot een T splitsing.
Dan ga je rechts af de Konrad Adenauerring in.
Na 400 meter zie je links een huis met een grote witte huisnummerplaat 17 er op.
Dit is FKK Venus.
De hek voor de deur word na aanbellen geopend.
Je bevind je op het industrieterrein waar je heel eenvoudig je auto kunt parkeren.

Terugweg: Je rijd terug en gaat links af bij de kruising.
Uiteindelijk kom je uit bij de oprit van de A42.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Deze geciteerde info klopt niet mer ivm de prijzen.

De inkom is nu 30,- sec.
Of uit je neus gaat eten of gaat kameren staat los van de inkom.
Zal wel juridische achtergronden hebben ivm de onafhankelijkheid van de dames.

Noorman

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
Goedemorgen,
Ben gisterenavond naar Venus gereisd.
Kwam er aan rond 21H15. Weinig mannen maar ook slechts een 10-tal dames.
Mij uitgekleed en douche genomen en dan naar boven. Had toen nog niets lekkers (in mijn ogen) gezien.
Toen ik boven kwam en een drankje had getapt zag ik een heel mooi blond meisje samen met 2 andere dames handdoeken plooien en heb haar onmiddellijk aangesproken waarna we naar haar kamertje zijn gegaan. Bleek zij Mine te zijn : ik had dus direct de hoofdprijs !
Mine is echt heeeeel mooi : blond, mooi jong gezichtje, mooie grote echte stevige +B borsten met leuke tepels erop, platte slanke buik, lekker kutje, super kontje en mooie gladde benen : echt een plaatje. Iemand die je zo mee zou nemen voor altijd naar huis (ook al omdat ze minstens handdoeken kan plooien !). Enig nadeel: ze spreekt geen engels, enkel bulgaars en duits (en ik geen van beide) en ze deed niet echt veel moeite om te communiceren.
Eens in de kamer zei ze eerst even te gaan douchen. Na 3 min kwam ze terug. We hadden dus nog een 20-tal minuten. Beginnen tong zoenen en te zoog lekker aan mijn tepels en Mine heeft mij rechtop kort lekker gepijpt. Daarna op het bed verder pijpen : was zonder meer goed.
Ik gaf haar aan dat ik haar kutje wou likken en ze trok haar benen helemaal uit elkaar. Begon met haar borsten te kussen en wou al kussend tot bij haar kutje komen maar ze gaf aan dat ik haar mooie platte buik moest overslaan. Dan maar onmiddellijk naar haar kutje : was lekker ! Mocht tegelijkertijd vingeren en mocht 1cm diep met een vinger in haar kleinste gaatje !
Na 5 minuten was het tijd om te neuken : ze liet zich heel gemakkelijk penetreren met haar benen hoog opgetrokken. ze had door dat ik heel gevoelig was aan mijn tepels en terwijl ik op haar lag om te neuken bewerkte ze mijn tepel met haar tong en mondje : zalig. Dan zij op mij waarbij ze opnieuw met haar mond en tong mijn tepels zocht en verwende. Uiteindelijk ben ik zalig lang klaar gekomen in haar kutje terwijl we met ons gezicht naar elkaar al tongzoenend aan het neuken waren.
Nadat ik klaar gekomen was bleef ik nog een minuutje na-neuken in haar lekkere kutje waarna ze zich ging wassen.
Buiten het feit dat het toch wat onpersoonlijk is (maar dit is volgens mij het resultaat van het concept van deze club dat persoonlijk contact moeilijker maakt) was dit voor mij een top ervaring.
Afgerekend en zelf gaan douchen.
Terug in de 'woonkamer' een drankje genomen en even naar buiten om te bekomen. Mine zat terug op haar bank. Ik ging terug naar binnen en zocht een bankje uit waar ik een goed zicht had op de meiden die komen afrekenen maar ook zicht op het bankje van Mine !
Mine kreeg gezelschap van een man die direct wou tong zoenen en dat vond ze iets te opdringerig en kalmeerde hem. Hij bedaarde en streelde haar mooie lichaam. Ze stond op en ging op haar knieën zitten en begon hem langzaam te pijpen : ik werd er helemaal geil van en had zin om haar langs achter te nemen maar ik denk dat dit niet de geschikte plaats is om zoiets te doen.
Snel daarna vertrokken ze naar de kamer.
Ik bleef geil achter en had nog een mooi donkerharig meisje met enkel tatoes gezien die ondertussen ook gezelschap had gekregen op de bank. Indien ze alleen zou zijn geweest dan was ik naast haar gaan zitten om mij op de bank te laten pijpen.... Ook zij vertrokken naar een kamer.
Verder vond ik niemand naar mijn zin dus bleef ik volledig opgewonden achter op mijn bankje om te wachten tot Mine of de donkerharige meid terug zouden komen.
Niet veel later kwam Mine terug, rekende af en werd onmiddellijk door een aziatische gast aangeklampt en ze vertrokken onmiddellijk naar de kamer : die gast had het helemaal begrepen hoe hij het moest aanpakken.
Ik nog altijd beregeil maar het donkerharig meisje kwam niet terug. Ondertussen had er op de bank van Mine een andere bezoeker zich strategisch opgesteld om Mine te kunnen strikken.
Het was ondertussen 22H30 en op het teken van de dame achter de bar begon iedereen op te ruimen : zou het gedaan zijn ?
Inderdaad : er werd aangegeven dat het over was. Ik nog steeds zo geil dat ik mijn broek niet zou kunnen dicht ritsen ging richting kleedkamers. Mine kwam net naar beneden met de aziaat en ik sprak haar aan om nog snel een nummertje te doen. Ze gaf ook aan dat het gedaan was. Shit.
Dus toch naar beneden en had net mijn locker opengedaan als er een donkerharig meisje in een grote handdoek gehuld langskwam. Ik dacht dat het het slanke meisje met de tatoes was dat ik eerder gezien had en vroeg haar of zij nog iets kon betekenen voor mij. Ze wenkte mij om mee te komen voor een vluggertje.
Ze sprak met de dame achter de bar en het was OK : wij naar de kamer in de hoek van de 'woonkamer'. Mine was aan het opruimen en keek naar ons. De zwartharige was echter niet het meisje dat ik voor ogen had (geen strak lichaam) maar ik was zo opgewonden dat ik toch doorging ondanks het feit dat het niet mijn ding was. Lekker gepijpt en in haar mondje klaar gekomen. Duurde max 5 minuten.
Naar de bar om af te rekenen en kwam Mine opnieuw tegen : ze gaf guitig aan dat dit wel heel snel was en lachte ! Had haar bekje liever volgespoten : zou nog sneller gegaan zijn !
Aangekleed en weg naar huis.
Leuke avond gehad : wel veel te kort. Zou Mine te strikken zijn voor de hele avond op de kamer (nogal egoïstisch van mij maar ik denk dat de andere meiden er geen probleem mee zouden hebben).
Groeten,
Roubaix

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Ben vorige zondag ook nog even Venus geweest. De 2 knappe donkharige meiden die ik er een 3 tal weken geleden gezien had heb ik bij mij laatste 2 bezoeken spijtig genoeg niet meer gezien, echt spijtig dat ik die ééne super knappe dame toen niet heb kunnen strikken. Dan ook maar weer bij Mine terecht gekomen die toen ik binnen kwam mij meteen kwam begroeten, terwijl ze richting de kamers trok met een andere klant. Niet lang moeten wachten en met haar op kamer kunnen gaan. Kamergang was ok ik heb zeker niet te klagen over haar, maar begin het wel meer spijtig te vinden dat er geen communicatie mogelijk is want naast Engels is haar Duits ook erg beperkt. Als je meerdere kamergangen maakt met eenzelfde dame is het toch leuk om eens te kunnen praten. Maar zo'n knap lichaam dat nodigt uit en haar lief gezichtje... Echter daar de bezetting bij Venus maar zwak is momenteel, ga ik toch weer even passen om hier te komen tot er terug wat nieuwe dames opduiken.

A

Anonymous

Guest
Na het lezen van de verhalen hier ben ik wel nieuwsgierig om zelf eens naar daar te gaan. Wel een probleem. Ik heb geen auto en met de fiets vanuit Gent is het mij toch beetje te ver :D

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Maak een topic aan in Van alles wat en kijk of je een lift kan krijgen, er zijn er zat die van Belgie die kant op karren.
Op het ijsberenforum en hookers gebeurt dat zo vaak.

wie niet waagt blijft maagd :lol:

Terug
Naar boven