Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Even voor de goede orde, binnenkort gaat er schijnbaar in Hamminkeln een saunaclub venus open.
De doorgewinterde neukert zal zeggen "ja en wat hebben wij daar mee te maken wij weten heus wel hoe het zit.."
Maar niet iedereen is even snugger of doorgewinterd dus collega's let er op en mods, misschien achter deze topictitel Duisburg zetten of zo.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
bobbeltje2 zei:
Noorman zei:
Die in Hamminkeln bestaat al lang, niet binnnenkort
Ik kan niet alles bijhouden en aflopen, helaas, maar t leek me wel nuttig.. bedankt voor het oppikken .
Dat is geen probleem, alleen voor iemand die dit leest en dat al wist even een nootje!

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
Ik ben al een hele tijd niet meer geweest in Venus. Sinds de invoering van onze nieuwe wet daar in Duitsland is het voor mij gewoon minder. Het voorwerk op het bankje is en blijft gewoon een geil onderdeel wat er helaas niet meer is. Nu kriebelt het toch wel weer.......zeker omdat het daar leuk trio's en zelf kwartetten is haha.

Weet iemand of Dana er nog is? Lees er niets meer over.

Greetz
Bankie

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Dana zou nu als Daniela bij Villa Verena werken. Gelezen op freiercafe

Bij Villa Venus veel nieuwe gezichten. Nog amper dames die er al langer dan 1 jaar werken.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Wellens zei:

Bij Villa Venus veel nieuwe gezichten. Nog amper dames die er al langer dan 1 jaar werken.

Dan zal Bulgaarse Samira wellicht ook niet meer werkzaam zijn want ze werkte er al ruim 2 jaar. Wat voller dan de rest met beste kont en zwart haar en haar plek was links achterin net schuin achter Michaela.

Als iemand haar kent en weet of ze er nog werkt of elders gezien graag even een berichtje?

Bvd

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Wellens; van die nieuwe gezichten bevinden zich daar vrouwen tussen die wat voller zijn aangezien ik van curvy houd en mijn voorkeur daar naar uitgaat want ben geen liefhebber van slank? Bvd

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
Noorman zei:
Werd nog gewoon door de dame gepijpt op de bank hoor!

Noorman

Nou dat zou wel weer fijn zijn als ze dat weer gewoon deden. De laatste keer dat ik er was gebeurde het echt niet. Hebben andere bezoekers ook alweer een pijpbeurt ontvangen op de bankjes?

Greetz bankie

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Robbie zei:
Wellens zei:

Dan zal Bulgaarse Samira wellicht ook niet meer werkzaam zijn want ze werkte er al ruim 2 jaar. Wat voller dan de rest met beste kont en zwart haar en haar plek was links achterin net schuin achter Michaela.

Als iemand haar kent en weet of ze er nog werkt of elders gezien graag even een berichtje?

Bvd

Samira zou enkele weken in Luderland gewerkt hebben maar ondertussen terug zijn. Volgens info op freiercafe

Robbie zei:
Wellens; van die nieuwe gezichten bevinden zich daar vrouwen tussen die wat voller zijn aangezien ik van curvy houd en mijn voorkeur daar naar uitgaat want ben geen liefhebber van slank? Bvd

Ben er zelf ook al 3 weken niet meer geweest en spreek over het begin van de maand. Toen waren er voor mij vele nieuwe gezichten en vele eerder slanke dames. Naar wat ik gehoord heb zijn er opnieuw al weer enkele nieuwe dames.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Beste Paul,

Ik ben gewoon op de bank gepijpt zonder condoom!
(Ik weet niet eens wat een condoom is :lol: )

Gr Noorman

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Noorman zei:
(Ik weet niet eens wat een condoom is :lol: )
Dat is een rubber "zakje"dat erg nuttig an zijn als je aan een strand bent, wilt gaan zwemmen en je durft bv je paspoort niet achter te laten, dan doe je dat in een condoom en stopt het veilig in je zwembroek. Het is wel aan te bevelen ouderwetse "droge"condooms te gebruiken, niet die nieuwerwetse met glijmiddel

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
Ik ben van plan om binnenkort voor het eerst eens een bezoek te brengen aan dit huis van plezier.

Paar vraagjes vooraf:
- wat is gebruikelijk qua kleding voor de mannen, alleen een boxershort met handdoek om je middel? En dan de andere handdoek in je kluisje voor na het douchen?

- rondlopen op kousen of slippers? Zijn die slippers daar gratis te gebruiken of moet je ze zelf meenemen?

- mag je daar shampoo gebruiken als je je gaat douchen? Er zijn clubs waar dat niet namelijk niet mag ivm gladheid van de tegels

Thnx alvast voor het beantwoorden!

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Mike: als je zorgt dat je echt de allereerste binnen bent, kan je gewoon afkijken!
Zo hebben we dat allemaal gedaan! ;)
Leuke verrassing! Laat het ons weten hoe je het vondt.
Veel plezier :)

Noorman

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
Noorman zei:
Mike: als je zorgt dat je echt de allereerste binnen bent, kan je gewoon afkijken!
Zo hebben we dat allemaal gedaan! ;)
Leuke verrassing! Laat het ons weten hoe je het vondt.
Veel plezier :)

Noorman

Yow daar heb ik wat aan ;)

Ik kijk wel hoe iedereen er bij loopt daar dan haha
Ik zal als nieuwkomer hier nog eens wat vragen ;)
Grapje :D

Terug
Naar boven