Voorzorgsmaatregelen?

Hetspuitenontdekt

Snuffelaar
27 jul 2025
1
0
Hoi, ondanks dat ik veel lees over hoe velen met soa preventie omgaan. Wil ik jullie toch vragen advies te geven over wat ik nou het beste kan doen. Ik heb een vriendin en wil graag narigheid buiten de deur houden. Ik wil wel all in gaan met creampies. En dan niet uitlikken, maar wel het liefst in groepsverband volspuiten. Graag serieuze reacties alvast bedankt. Ojaa ik wil de huisarts liever niet betrekken.

fonske30

Toogplakker
29 mrt 2018
119
150
Zeer juist.
Ofwel kies je voor het veilig te houden mc bij je vriendin, of helemaal monogram bij haar blijven en zc te neuken, maar je zal moeten kiezen, eieren of jongen.
En (vergeef het mij) als je op dit forum zit, zal het geen gemakkelijke keuze zijn, laat staan dit vol te houden.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.164
1.070
Dat is zo'n beetje zeggen dat je wel eens het militaire frontleven wil proberen maar bang bent om gewond te raken… kijk het is heel simpel: bare neuken heeft altijd een risico. Prep beschermt redelijk ok tegen hiv maar dan heb je nog chlamydia, gonorroe, herpes, etc. Bare sex met hoertjes terwijl je een vaste vriendin hebt is geen vlotte combo om narigheid te voorkomen. Als de sex niet meer goed is met de vriendin, beter een ander zoeken of haar overtuigen om de bedactie te verbeteren.

fonske30

Toogplakker
29 mrt 2018
119
150
Het kan ook zijn dat zijn "all in gaan met creampies" voor zijn vriendin bedoelt is, dat hij ze in groepsverband wil laten volspuiten maar geen soa's wil binnenlaten.
Of ben ik nu aan het dromen?

Terug
Naar boven