Club Amai - Meer

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Wij zijn er ook zeker voor te vinden! @baresletje MV, wat is een stapje hoger?
Als je naar zo'n feestjes gaat prive of elle naturelle en nog een paar andere daar moet je als vrouw toch ietsje steviger in je schoenen staan. Je wordt plots omringd door tientallen mannen wat mijn sletje natuurlijk het liefste heeft. Maar het kan heftig zijn.

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Het was gisteren zeker heftig op het feestje van Elle Naturelle (zie onze review).

Woensdag gaan we naar de BBW-gangbang in Amai. Dat is weliswaar geen bare-event, maar wij maken er toch een mini-bare-gangbang van.

Dus wie haar vol wil spuiten: tot woensdag in Amai!

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Update. Afgelopen vrijdag avond club Amai was een flop bange mannen en slechte neukers. Als ze nog maar hoorden mag zonder condoom gingen ze lopen 😂😂. Dan gisteren naar parenclub Eroxx. Daar was het volle bak 🤤 mijn sletje is meermaals stevig geneukt en volgespoten
Het was gisteren zeker heftig op het feestje van Elle Naturelle (zie onze review).

Woensdag gaan we naar de BBW-gangbang in Amai. Dat is weliswaar geen bare-event, maar wij maken er toch een mini-bare-gangbang van.

Dus wie haar vol wil spuiten: tot woensdag in Amai!
Fijn dat jullie een leuke tijd gehad hebben bij elle naturelle. Ik zoek even de review op se xxx

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Zaterdag hebben wij last-minute nog beslist om naar Amai te gaan. Niet te lang, want we moesten zondag 1,5 uur rijden naar De Pinte.

We zijn in een hoekje gekropen en een treintje van 6 mannen heeft haar bare geneukt. Tegen elke man die een condoom pakte, zei ze: "nee, doe maar zonder", en weg ging de condoom. Geen enkele weigeraar, geen enkel protest. Nadien hebben we nog wat gedronken en gegeten en zijn we naar huis gereden.

In de Eroxx doen wij ook altijd bare, meestal zijn er daar een 30% weigeraars tussen. Maar de anderen spuiten mijn vrouwtje lekker vol!

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Daar gaan wij naartoe we hopen op veel volk

Bijlagen

• Screenshot_20250315_155257_X.jpg
    Screenshot_20250315_155257_X.jpg
    1.003,5 KB · Weergaven: 214
  • Like
Waarderingen: Babs

Kitty1990

Toogplakker
22 nov 2021
63
43
Wil vanavond eerste keer amai gaan , maak je kans als niet lid om binnen te geraken als je rond 22-23 aankomt ? Wil geen 2 uur rijden voor niks . Thanks

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Wil vanavond eerste keer amai gaan , maak je kans als niet lid om binnen te geraken als je rond 22-23 aankomt ? Wil geen 2 uur rijden voor niks . Thanks
Als single man kan dat spannend worden om binnen te komen. Maar als single vrouw totaal geen probleem dan ben je onmiddellijk binnen.

Vince40

Snuffelaar
1 dec 2023
19
28
Nee dat kan niet. Je moet, als je gaat, in de niet leden rij gaan staan. Koppels en dames mogen eerst binnen. Dan is het de beurt aan de leden, en dan de niet leden. Hoeveel er binnen mogen ligt aan het aantal dames dat er binnen is. Ik geloof per 1 dame of koppel 2 man. Maar tip: kom op tijd, zorg dat je (reselijk) vooraan staat in de niet leden rij. Is even wachten maar dan kom je waarschijnlijk wel binnen. Daar kun je vragen of je lid mag worden. Succes

Kitty1990

Toogplakker
22 nov 2021
63
43
Op tijd komen lukt niet vanavond , ik kan wel proberen laat genoeg te komen zodat ik miss vlot binnen kan ? Als het vandaag tot 2:00 open is tot hoelaat kan ik binnen ? Om website staat dat ze mogen weigeren vanaf 2 u voor sluit , als ik zeker ben dat dit niet vroeger is kom ik graag rond 23u desnoods , verkeer is dan ook vlotter

Terug
Naar boven