SletENmeester
Toogplakker
- 1 sep 2019
- 98
- 39
Wij zijn er ook zeker voor te vinden! @baresletje MV, wat is een stapje hoger?We gaan geregeld naar zo'n privé feestjes via swingersites " no drugs no condoms"
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij zijn er ook zeker voor te vinden! @baresletje MV, wat is een stapje hoger?We gaan geregeld naar zo'n privé feestjes via swingersites " no drugs no condoms"
Als je naar zo'n feestjes gaat prive of elle naturelle en nog een paar andere daar moet je als vrouw toch ietsje steviger in je schoenen staan. Je wordt plots omringd door tientallen mannen wat mijn sletje natuurlijk het liefste heeft. Maar het kan heftig zijn.Wij zijn er ook zeker voor te vinden! @baresletje MV, wat is een stapje hoger?
Het was gisteren zeker heftig op het feestje van Elle Naturelle (zie onze review).
Woensdag gaan we naar de BBW-gangbang in Amai. Dat is weliswaar geen bare-event, maar wij maken er toch een mini-bare-gangbang van.
Fijn dat jullie een leuke tijd gehad hebben bij elle naturelle. Ik zoek even de review op se xxxDus wie haar vol wil spuiten: tot woensdag in Amai!
KloptWel wijnig uitleg in de advertentie
Ja dat vinden wij ook maar als je aangemeld bent krijg je meer info over waar het juist is enzoWel wijnig uitleg in de advertentie
Als single man kan dat spannend worden om binnen te komen. Maar als single vrouw totaal geen probleem dan ben je onmiddellijk binnen.Wil vanavond eerste keer amai gaan , maak je kans als niet lid om binnen te geraken als je rond 22-23 aankomt ? Wil geen 2 uur rijden voor niks . Thanks
Nee helaas. Maar als je met ons eens mee binnen wil gaan dat kan dan moet je ook niet wachten aan de inkom met de kans dat er genoeg mannen binnen zitten.Helaas ben ik een 34 jarige man ….
Kan je online lidmaatschap kopen ?
Nee wij gaan naar een bare gangbang in Diest@bare sletje MV zijn jullie vanavond in Amai te vinden?
Dank u jij ook veel plezierAh oke, ja ik las t terug. Niet goed opgeletVeel plezier daar vanavond!!