Club Amai - Meer

masseur1231

Toogplakker
8 okt 2022
27
93
Afgelopen maandag weer gezellig naar de Huisvrouwenmiddag bij Club Amai geweest met heerlijk bare sex in het gangetje naast de cinema. Terwijl ik stond te kijken door de gaten naar de cinema, kwam een vrouw vanuit de cinema het gangetje in. Met haar billen tegen mij aan bukte ze en schoof zo mijn pik in haar kutje. Na even lekker neuken heb ik haar kutje heerlijk volgespoten. Zo te voelen en horen genoot ze heerlijk van mijn warme zaad.

masseur1231

Toogplakker
8 okt 2022
27
93
Dat zou heel goed kunnen dat ik jouw sletje heerlijk bare geneukt hebt. Zaten jullie rond kwart over drie / half 4 samen in de cinema, waarna zij eerst het gangetje in liep en jij even later haar volgde?

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Wel bare sletje, ik ga ook wel eens naar de EROXX. Ik weet echter steeds wat laat wanneer jullie gaan. Als jullie op een maandag gaan en ik zou het de vrijdag ervoor weten… dan kan ik er zijn EN dan heb ik een volle zak!! Ik neuk het liefst een volgespoten kutje!!!

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Wel bare sletje, ik ga ook wel eens naar de EROXX. Ik weet echter steeds wat laat wanneer jullie gaan. Als jullie op een maandag gaan en ik zou het de vrijdag ervoor weten… dan kan ik er zijn EN dan heb ik een volle zak!! Ik neuk het liefst een volgespoten kutje!!!
Wel wij gaan nu zondag al 30 maart. En ja een vol gespoten kutje neuken vind ik ook super geil

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Dankjewel voor de info! Ik kijk wel even. Moesten jullie toch tijdens de week naar de EROXX gaan, geef maar een seintje! Slaapwel, ik begin al te dromen!!

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Vandaag onverwacht naar parenclub Amai wie zin heeft om bare te neuken mijn sletje zal aangeboden worden om volledig vol te spuiten
Wij zijn naaktkoppel op het gastenboek van Amai.

Voormalig lid 39227

Toogplakker
19 aug 2023
55
43
Vrijdag geile avond gehad …. Vrouwtje goed aan haar trekken gekomen met enkele heerlijke mannen ….. ze werd goed afgepaald :) , moest dit ook van mij als taak volbrengen …. Nadien nog heerlijk koppel .. was weer dik in orde tot volgende vrijdag , dan zijn we weer van de partij .

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Vrijdag geile avond gehad …. Vrouwtje goed aan haar trekken gekomen met enkele heerlijke mannen ….. ze werd goed afgepaald :) , moest dit ook van mij als taak volbrengen …. Nadien nog heerlijk koppel .. was weer dik in orde tot volgende vrijdag , dan zijn we weer van de partij .
Ja hoor het was dik inorde zo heeft ze het graag de geile bare slet dankjewel voor de fijne avond xxx

Terug
Naar boven