Thailand & thaifriendly

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Is dat niet de CREAM app buy me a meal or buy me a coffee. Werkt wel voor Thailand en Zuid Amerika. Grappige app.

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Het eerste wat ik doe is vragen naar QR code for Line. Stuur ze die dan kan je veel makkelijker praten. En deze delen ze ook meestal gelijk.

Geen van die sites komt bekend voor. Maar weet het ook allemaal niet meer. Even gluren op die sites 👍
TF dik genoeg eigenlijk. Tot nu toe 5 dames waar ik mee mag afspraken voor nzc als ik in BKK aankomt.

Baresexduivel

Toogplakker
21 jul 2019
25
28
zelf heb ik goede ervaringen met TF
gelijk om QR code vragen voor line en daar verder praten
me snelste date was binnen 10 minuten bij me in het hotel
die kwam uit Insomnia die was daar aan het feesten
samen heerlijk gedoucht samen , en op bed verder met de pret😁

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Vragen jullie om hun QR code of geven jullie de QR code? Ik stuurde zojuist mijn QR code naar iemand, maar dat telde gelijk als 1 bericht, dus de begeleidende tekst die ik erbij stuurde viel weg (of die kan ik pas over 10 minuten versturen)

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Het eerste wat ik doe is vragen naar QR code for Line. Stuur ze die dan kan je veel makkelijker praten. En deze delen ze ook meestal gelijk.

Geen van die sites komt bekend voor. Maar weet het ook allemaal niet meer. Even gluren op die sites 👍
TF dik genoeg eigenlijk. Tot nu toe 5 dames waar ik mee mag afspraken voor nzc als ik in BKK aankomt.
De app heet trouwens Crema Social. Werkt op zich wel goed in landen als Thailand en in Zuid-Amerika Colombia et cetera.

Je kan dames een maaltijd aanbieden. In deze landen kan je vaak al voor 5 dollar eten. Dus veel hoeft het niet te kosten en je komt op een leuke manier met een vrouw in contact.

Verder krijg je een half uur videochat met de dame. Dus zo kan je zien of de klik er een beetje is om uit eten te gaan.

Je moet wel in het land zelf zijn om deze te kunnen gebruiken.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Thaise voetjes😀, weegt niet veel da vriendinnetje van me. Heb vorig jaar de kans gehad om ze te neuken... ze had zin en lag in ruzie met haar vriend. 1000 bath, en toen het ochtend werd terug kunnen neuken. Het begon te regenen en wou niet dat haar haartjes nat werden🤭

Bijlagen

• IMG_4406.jpeg
    IMG_4406.jpeg
    242,3 KB · Weergaven: 179

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Ik lees hier

Tja, het is haar al een keer gelukt, dus waarom niet. Feit is, je bent al opgelicht vriend! Op klaarlichte dag zelfs. Alsof ze jou bij haar zou laten logeren ook nog.
Een ding kan ik je verzekeren, je zal heel arm terugkomen van Thailand, want je trapt overal in. Maar dat heb je dan ook verdient.
En dan janken mannen over dat Thaise dames oplichters zijn. Als het zo makkelijk gaat dan neem ik hun niet kwalijk.

Ben vaak in Thailand, en ga weer in mei, maar nooit ben ik op ingegaan van krokodillen-tranen van een Thaise dame. Ook gebruik ik deze app vaak om contacten te leggen en afspraken te regelen. En je merkt heel snel zelfs of een dame je proberen op te lichten.
Niet te geloven dit.
Ik had beloofd dat als ik weer terug was dat ik voor de geïntereseerden zou delen wat er uiteindelijk is gebeurd. Zowel "the good" als "the bad", want de ervaring was wisselend.

Om positief te beginnen: ik heb weer een fantastische paar dagen gehad, maar dat kwam niet persé door de TF contact die ik had. Ja, ze bestond écht, en nee, ik werd niet opgelicht. De dame in kwestie kwam braaf opdagen bij mijn hotel nadat ik haar een berichtje had gestuurd dat ik was gearriveerd. Ze zag er ongeveer zo uit als op de foto's en de videocalls. Dus niet fotomodellenkwaliteit, maar beetje gemiddelde girl next door van ca 37 jaar (in het Westen zou je zo iemand eind 20 schatten). Ze vond zichzelf te dik geworden, maar dat heb je al snel in ZO Azië: zodra ze meer dan 55kg wegen, dan vinden ze zichzelf al snel te dik. Ik vond dat ze een normaal postuur had, en dat ze schattig was gekleed (hoedje op en vlechtjes in). Tot dusver dus conform verwachting. Wat me tegenviel was het gebrek aan communicatie. Ik had onderschat hoe slecht haar Engels was en hoeveel een translator op je mobiel kan helpen om via Line redelijk vloeiend te kunnen communiceren. In real life, was ze misschien mede door de taalbarriere behoorlijk stil, terwijl ik haar op haar gemak probeerde te stellen door blij te kijken (een glimlach doet soms wonderen) en met wat complimenten te strooien. Maar ze was er stil en teruggetrokken. Ze had al aangekondigd dat ze niet goed Engels sprak, maar in de praktijk was het dus bijna niets. Dat hielp niet echt mee om een losse sfeer te creëren.

Achteraf bleek dat ze (naar eigen zeggen) die avond nog had afgesproken met de huurbaas om haar achterstallige huur te betalen, en dat ze daarom er niet bij was met haar gedachten, ook omdat ze zichzelf al in de schulden had gestoken om de vorige huur te kunnen betalen. Ik had haar beloofd dat ik haar een beetje zou helpen met 10.000THB (was voldoende voor 1 maand huur, maar niet om ook de vorige maand huur die ze had geleend helemaal af te betalen). In mijn hoofd dacht ik: 10K is 2 keer LT (long time), dus als ze 4 dagen blijft, dan is dat geen slechte deal. Uiteraard zei ik dat niet zo, en ging het om "vriendschappelijke hulp, waar helemaal niets tegenover stond", maar qua "pay for sex" had ik die rekensom wel in mijn hoofd. Ook zorgde ik ervoor dat ik dat geld niet had overgemaakt, maar alleen zou geven als ik haar echt zou zien. Al vroeg ze op een gegeven moment via TF wel om extra hulp, maar het weigeren ging vrij simpel, door op te merken dat ik dat bedrag niet kon overmaken, omdat mijn vrouw na het eerste bedrag (5K) dat ik had overgemaakt, direct zou vragen wat er aan de hand was met die meervoudige betalingen naar Thailand. Kortom: het risico van financiële oplichting kon ik hiermee beperken en de kans op een echte ontmoeting iets vergroten. Ook zorgde ik ervoor dat ik een eigen hotel had geboekt, en niet afhankelijk was van haar aanbod om bij haarte logeren. Dat is misschien minder spannend en iets duurder, maar geeft wel geestelijke rust en is een stuk veiliger.

Enfin, op naar de zaak waar het ons om draait nu, want na het overhandigen van de enveloppe met "noodhulp", vond ik dat het tijd werd om te ontdekken of en hoe ver ze met me wilde gaan. Ze kon nu bijvoorbeeld "dankjewel zeggen" en de benen nemen, maar ze bleef zwijgend op de rand van mijn bed zitten. Dus vroeg ik haar of ze met me wilde knuffelen: ja, al was dat nogal terughoudend. Toen met wat gebarentaal of we naar de badkamer konden gaan en daarna naar bed. Ze werd daar zichtbaar nogal verlegen van (blos op de wangen), en dat versterkte bij mij het gevoel dat ik hier niet met een "professional" te maken had, maar met iemand die misschien daadwerkelijk financieel in de poblemen zit en misschien ergens heeft gehoord hoe ze met TF iemand kan ontmoeten die haar met wederzijdse dienstverlening verder kon helpen. Als ze dit al eerder had gedaan, dan liet ze niet blijken dat ze er al erg ervaren in was, want ze stond min of meer stijf van de zenuwen.

Zo wilde ze uit verlegenheid niet samen douchen, maar apart. Na mijn douche liet ik het bad vollopen en ging ik daar alvast inzitten en keek ik hoe ze zich douchte. Daar werd ze erg verlegen van. Ze wilde dat ik mijn blik afwendde, wat nogal opmerkelijk is als je daarna wel bereid bent om een stuk verder te gaan dan alleen maar koekeloeren. Daar moest ik dus wel een beetje om lachen. Na haar douche wilde ze wel met me in bad, maar ook dat ging behoorlijk terughoudend. Ze vond het water te heet, en na een paar minuten ging ze er weer uit. Jammer, maar verder ook goed, want dan gaan we maar gewoon verder naar bed. Daar bleek ze zo actief als een zeester. Als ik haar wilde kussen, dan wendde ze zich af, dus dan ging ik maar haar peervormige borsten zoenen, en daarna door naar haar sappige onderkant. Daar was verder niets mis mee. Maar hoe goed ik ook mijn best deed, het deed me denken alsof ik bezig was met iemand die met haar gedachten heel erg anders was (bleek dus ook zo te zijn). Toen ik aanstalten maakte om in plaats van mijn tong nu mijn kleine kapitein tegen haar spleetje aan te wrijven, begon ze direct te vragen naar "dom". Omdat ze al zo terughoudend was, heb ik maar niet geprobeerd om nu al meer te forceren, dus deed ik braaf een rubber jasje om, waarna de lol er voor mij eigenlijk direct ervan af was. Het penetreren van een dode zeester in combinatie met een laag rubber, voelde bijna even opwindend aan als het invullen van een belastingaangifte.

Hoewel we zonder veel communicatie nog wat onhandig enkele posities probeerden, trok ik het jasje ervan af en maakte ik duidelijk dat het niet meer ging lukken, en dat het handje eraan te pas moest komen. Dat wel in een positie die ik het fijnst vind: half op haar zijkant tegen me aanliggend, met mijn linkerarm onder haar middel, en hand tussen haar billen, voelend aan haar sterretje en spleetje, haar borstjes hangend tegen mijn mond zodat ik eraan kan lurken, en met de rechterhand vrij om de kleine kapitein weer tot leven te wekken en haar af en toe te strelen. Hierdoor lukte het me alsnog om tot een hoogtepunt te komen, maar het het voelde nogal gedwongen aan. Misschien kwam het doardat ik een lange reis achter de rug had, en dat zij nogal bezig was in haar hoofd met haar financiële problemen en gebrek aan ervaring hoe om te gaan met deze situatie. Maar soms kan je ook ondanks alle commmunicatieproblemen toch een echte klik hebben (lees bijvoorbeeld mijn verhaal in Kuala Lumpur), maar hier sprong de vonk niet echt over. Na dit gebeuren ging ze weg, dan kon ik volgens haar gaan rusten, maar ik dacht dat ze gewoon weg wilde (bleek ook zo te zijn, maar dan vanwege haar afspraak met haar huurbaas).

Om het verder kort te houden: ze is later nóg een keertje langsgekomen en toen hebben we NZC gedaan (op mijn aandrang), maar dan de buitenmuren wittend (en dus niet de kinderkamer zelf). Het het gebrek aan chemie en plezier zorgde er echter voor dat ik haar heb verteld dat het beter uitkam voor onze beide planningen, als we geen samenzijn meer zouden inplannen. Dan had zij meer vrijheid en ik ook om onze eigen dingen te doen, en dat het verder helemaal niet erg was, en dat ze nergens toe verplicht was.

Zo gebeurde, en zo kreeg ik de tijd en ruimte om ook andere dames te ontmoeten, waarover later meer, als daar interesse in is. Tot mijn verbazing blijft ze me nog regelmatig berichtjes sturen via Line: hoe het met me gaat, en dat ze me zo aardig vindt etc, maar niet meer over geld. Wie weet... misschien dit contact bewaren voor een iets losser en leuker samenzijn de volgende keer. Maar van mijn kant gaat niet veel initiatief meer komen, want ik vind vrolijkheid, en een beetje kunnen lachen en communiceren toch wel heel belangrijk... Dus tsja, niet opgelicht, maar ook niet een contact die ik persé een volgende keer weer wil bezoeken, terwijl ik daar wel naar op zoek was. Maar daarover later meer!

Laatst bewerkt:

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
Volgens een massage chick zou ik moeten aangeven op de app dat ik gehuwd ben :)

Soit aangegeven dat ik pas in july ga dus nog niet veel response van freelancers.

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
Ik ben te vroeg aan het zoeken.. en zal moeten een goeie escape excuus vinden voor de familie.
Toch al één freelancer gevonden zonder "shot beperking" bij shorttime maar vermelde wel direct condooms. Het is duidelijk dat oudere, ietwat molligere dames.. directer zijn en zonder probleem bare doen.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Als ze schrijven 'sex with condom' wil dat niet altijd zeggen dat ze het alleen met condoom willen doen. Soms zijn ze toch wel bereid om het zonder te doen, als je even doorvraagt, en zo nodig kan 200 tot 500 Baht extra bieden wonderen doen.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Ik ga het bovenstaande verhaal nog aanvullen met 3 avonturen met "professionals", weliswaar geen NZC (sorry voor de spoiler, maar laat ik het direct melden), maar toch gewoon ter lering en vermaak voor degenen die minder ervaring hebben over het proces en de kosten, en voor degenen met meer ervaring die mijn ontdekkingstocht kunnen becommentariëren met waar ik de plank missla en tips waar het handiger en beter kan.

1) Soapy Massage bij Sabai Dee (90 minuten):
Kosten: 3400 voor de massage (full service inbegrepen). Afhankelijk van de kleurcode tussen 2500-4500. Ik koos dus voor de "middenklasse".
Fooi/drankje: 900 bestaande uit drankje voor mijzelf en de dame, en ook 300 voor de "manager". Uiteraard is dat allemaal niet verplicht, maar als je een stroeve start wil, en wil overkomen als een gierige Westerling, dan moet je vooral proberen dit te gaan besparen.
Ervaring: weliswaar heel vriendelijk en een schat van een dame, maar ook heel erg professioneel. Dus voorgeprogrammeerde was/douchebeurt, dan samen in bad (alvast inzepen en aan elkaar voelen), daarna op opblaasmatras de soapy massage met warm water en schuim. Dat blijft altijd een erg geile belevenis, met dat geglibber over je heen, waarbij je haar poesje wel degelijk over je heen voelt "schuren" en een paar keer over je jongeheer laat glijden (niet erin, maar langs je stam). Echter: voor het hoofdmenu verplaats je je naar een ruim twee persoonsbed (het is een ruime kamer met bad, douchevloer met plek voor opblaasmatris, bankje met tafeltje en een tweepersoonsbed) waar je het "droge" leifdesspel kan doen. Wel met rubber, en ik heb niet gevraagd naar NZC. Wilde gewoon kijken wat er mogelijk was o.b.v. "klik" en een hoop gelik. Maar deze dame was nogal profi en toen ik de kleine kapitein posteerde voor de finale, haalde ze snel een condoom tevoorschijn en werd die snel over het opgewonden standje afgerold.
Totale kosten: 4300 THB (ca €115)

Het was 's middags en dus nog helemaal niet druk (ik was zowat de enige klant), maar de "vissekom" (een soort podium waar alle dames met hun kleucodes op hun jurkje gespeld zitten te wachten op een klant) was al zeker voor de helft gevuld. Het voelde nogal ongemakkelijk zeker als je in je eentje bent, maar ik kan me voorstellen dat als je meer ervaring hebt, of met iemand anders, dat je daar dan lekker op een bankje tegenover dat podium rustig gaat zitten en genieten van al het vrouwelijk schoon dat jouw aandacht probeert te vragen. Ik wilde daar eigenlijk zo snel mogelijk vandaan en hoewel de dames van de hoogste kleurcode (4500 THB) er bloedjemooi uitzagen, koos ik snel eentje van de middelste kleur (3400). De manager legt je de kleuren uit en zo nodig kan hij ook dames aanbevelen, maar ik koos er eentje die er ook prima uitzag, maar dan misschien ietsje ouder (rond de 30 jaar), terwijl de dames van 4500 waarschijnlijk tussen de 21-28 waren. Ik "viel" op mijn keuze omdat ze niet al te aggressief zat te wuiven, en gewoon vriendelijk naar me glimlachte. De dames van 4500 zaten er meer verveeld bij, een beetje als bloedmooie wassen beelden, waar geen leven in zat. Eerlijk gezegd heb ik niet echt op de "dames van 2500" gelet. Die waren er niet zo veel waarschijnlijk, en vielen daardoor niet op. Ook wilde ik misschien niet overkomen als iemand die alleen voor het goedkoopste wil gaan. Mogelijk is die 2500 klasse meer voor de vorm (of worden de banken 's avonds verder opgevuld en is er meer keuze, ook in die klasse.

Anyway: een bijzondere belevenis die bijna even veel hoort bij een trip naar Thailand als een bezoekje aan een tempel. Iets wat je moet meemaken, anders ben je niet naar Thailand geweest... ;-)

Volgende twee verhalen zullen gaan over een Outcall massage (naar hotelkamer) en een avontuur in Soi 6... als daar behoefte aan is ;-)

Laatst bewerkt:

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Ik schreef dat de totale kosten 4300 waren. Dat klopt nog steeds, maar de verhouding massage/fooi/drankjes is anders dan ik beschreef, besef ik nu.

Ik had namelijk weliswaar 3400 met creditcard betaald, maar dat was inclusief 300 fooi voor de manager. Dus de massage (incl. full service) was 3100 in plaats van 3400. Die 300 wordt overigens min of meer standaard toegevoegd als "tip" voor de manager (die jou opvangt, naar een bankje brengt, de kleurencodes uitlegt etc.). Dat is vergelijkbaar met hoe sommige restaurants in sommige toeristensteden standaard tip toevoegen. Dan kan je ook stennis schoppen, omdat je de service slecht vond, of omdat je principieel vindt dat de verleende service al bij de prijs moet zijn inbegrepen etc. Ik zou dat echter niet doen, go with the flow, geniet van het spel en houd gewoon vooraf rekening met dit soort kosten als je wilt "vissen in de vissenkom". ;-)

Daarna betaalde ik nog 900 cash op de kamer. Dat was voor twee drankjes, 200 elk, en een tip van 500 voor de dame, gewoon als extraatje, omdat ze een lieve meid was, erg blij leek te zijn met mijn snelle keuze, echt haar best deed, en lekker gezellig kletste. Ze was heel blij verrast met de 500 tip, omdat ze al een "lady drink" had gekregen (ze bestelde een pakje melk, stopte dat in haar tas voor haar kind, en dronk zelf wat water, wat wel aandoenlijk was), en dan is het vaak zo dat ze daar dan de helft (100 van de 200) als extra inkomen mag houden.

Deze 500 extra tip is natuurlijk helemaal niet verplicht en kan je misschien beter inzetten als NZC geld, maar ik vind het zelf leuker om achteraf te tippen als .ik het leuk heb gehad (ook zonder NZC), maar dat is persoonlijke smaak en misschien doe ik dat later wel anders als ik er meer ervaring mee heb opgedaan. Iets voor de eerste keer doen (zo'n soapy massage met een "vissenkom-selectie" was voor mij voor het eerst) is altijd extra spannend en als het dan leuk uitpakt dan ben ik extra blij en bereid om degene die voor zo'n leuke eerste ervaring heeft gezorgd wat extra te belonen.

Helaas geen contractinfo uitgewisseld, wat soms wel handig is als je "NZC kans bij herhaling" wil vergroten. Zeker als je het gezellig hebt, een royale fooi geeft, en op herhaling gaat, dan is dat voor de dames ook leuker (en de kans op NZC bij herhaling groter, als ze zich veilig en prettig genoeg bij je voelen).

Laatst bewerkt:

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Bedankt voor je verslag, Sklaas. Soapies staan er om bekend dat daar meestal alles met condoom wordt gedaan. Als je wel PZC hebt gekregen, mag je heel blij zijn.
Maar je moet het inderdaad een keer meegemaakt hebben. Het is wel leuk voor een keer.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Deze verhalen hebben eigenlijk niet zo veel met NZC en TF van doen, maar omdat ik begon met mijn TF (en uiteindelijk NZC) contact, maak ik de 4-luik hier nog even af. Want ze zijn wel aan elkaar gelinkt:
1) TF + NZC: zie eerder berichtje in dit draadje
2) Soapy massage (+NMC) in Sabai Dee: zie hierboven
3) Hotel outcall massage (+NMC): verhaal volgt hier...

Eerst twee links:
https://www.playtimemassage.com/
https://pattayamassageservices.com/
De eerste stuurde een lijstje door met dames voor massage van 2 uur voor 1400 THB. Extra services ter plekke met de dame zelf te bespreken. Toen ik van de tweede een lijstje ontving met ongeveer dezelfde dames en prijzen, vroeg ik of ze samenwerkten met de eerste, en toen dat het geval bleek te zijn, vertelde ik dat ik wel een afspraak zou maken met de eerste (daar had ik al een hele chat openstaan met vraag en antwoord).

Ze hebben overigens ook een gratis pickup service voor als je liever naar hun toegaat, maar ik wilde juist een dame "op bestelling".
Hoewel de foto's er niet zwaar gefotoshopt uitzagen, had ik geen duidelijke voorkeur en meldde ik (net als in KL) dat ik ze allemaal mooi vond, en dat ik hun oordeel zou vetrouwen om een meisje te sturen "not too tall and with natural breasts". Degene die kwam was inderdaad redelijk petite, natuurlijke borsten en naar ik schat ongeveer 1.55m lang en <50kg, ca 25-28 jaar en met een vriendelijke glimlach.

Ik wilde direct vragen naar de extra's, maar ze zei dat ze dat liever tijdens de massage deed: dus eerst 1400 afrekenen (en later, als je op springen staat, gebruik kunnen maken van je zwakke onderhandelingspositie). Normaal doe ik dit niet, maar ik dacht: let's go with the flow en kijken hoe ver ik kom. Na ongeveer 20 minuten "veggie massage" mocht ik me omdraaien en vroeg ze of ik extra's wilde: ja natuurlijk, maar hoeveel wilde ze ervoor?

[ik moet nu weg, ik maak het verhaal vanavond af... sorry voor de cliffhanger]

Laatst bewerkt:

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
[Hier het vervolg, want post is al gesloten voor edits]:
Ze vroeg 3000 THB, en na enig nadenken ging ik ermee akkoord. Misschien niet zo slim, en had ik moeten onderhandelen, maar ik wilde wel even kijken tot hoe ver ik kon gaan zonder onderhandelingen, en als ik "gewoon" meeging met de prijs. Bedenk dat de 1400 een bodemprijs is voor het vervoer van de dame van/naar je hotel, en veggiegewrijf met kleding aan. De extra 3000 THB is in feite voor ca 90 minuten sex (ca €80). Het is een beetje te vergelijken met een barfine van 1000-1500 en 3000 ST met een bar-girl (van een iets betere bar). Misschien had ik beter kunnen onderhandelen (lagere prijs of NZC vantevoren afspreken), maar omdat ik in Pattaya voor het eerst een outcall bestel dacht ik ook hier weer: let's go with the flow en zie hoe het uitpakt (wetende dat ik weliswaar aan de bovenkant van de prijs range zit, maar nog niet wordt opgelicht).

Madame trok toen eindelijk haar kleding uit, en wat ik zag beviel me wel. We gingen even samen onder de douche, maar veel meer dan elkaar van onderen even goed schoonmaken, gebeurde daar niet (er werd weinig geteased, gezoend of iets anders gedaan). Tot dusver vrij zakelijk en dus "professioneel". Eenmaal terug op bed, begon ze mijn jongeheer wakker te kussen en te verwennen in haar mond. Ik weet niet wat ze precies deed, maar boy oh boy, zij kon er wat van. Normaal gesproken word ik niet zo heel erg warm of koud van de mondelinge examens, maar deze dame had er goed voor doorgeleerd! Ik heb van een Chinese dame wel eens een "Fire and Ice oral job" gekregen, wat inhield dat ze eerst een slok warme thee nam en vervolgens mijn roerstok in haar mond stak om de thee eens goed om te roeren, waarna dezelfde behandeling werd herhaald, maar dan met ijsthee. Dat voelde meer bijzonder en vreemd aan dan dat ik het persé heel erg lekker vond... Dit dametje wist me met haar mondelinge vaardigheden echter (voor het eerst) te overtuigen dat een goede pijpbeurt zeker toegevoegde waarde heeft op geroer in haar honingpot.

Over haar honingpot gesproken: daar proefde ik ook van en ik probeerde te kijken hoever ik kon gaan... Helaas nam haar professionaliteit het over. Ze was hier niet om zelf verwend te worden, er moest een programma worden afgewerkt en zo gebeurde. Al snel wilde ze op mij paardje rijden, maar wel met zadel en al, dus zeker geen NZC. Met een dikke laag rubber gaat het bij mij dan vaak mis, en valt de kleine kapitein veelal in slaap. Ook dit dreigde te gebeuren. Dus trok ik de verstikkende regenjas uit, en was zij professioneel genoeg om te zien wat er nodig was om toch nog redelijk snel tot een hoogtepunt te komen: haar wonderbaarlijke pijpmachine werd weer aangezet. Met wat hand- en mondgebaren werd al snel een hoogtepunt bereikt, en dan ben ik al snel tevreden. Deze dame was echter slim genoeg om haar volgende truuk uit de kast te halen. Omdat het al laat was (3 uur 's nachts), vroeg ze of het goed was als ze al wegging, zodat niet alleen zij, maar ook ik konden gaan rusten en slapen. Daarbij vroeg ze ook of ik haar baas een appje wilde sturen dat ze haar werk goed had gedaan (dus dat ik niet zou klagen dat ze eerder wegging). Omdat ze het vrij lief vroeg, het inderdaad dusdanig laat was dat ik wel wilde slapen, en omdat ik geen zin heb om dames die wegwillen te dwingen nog een half uur te blijven, heb ik haar "toestemming" gegeven om eerder weg te gaan (en een appje naar haar baas gestuurd dat ik tevreden was).

Op zich wel netjes gevraagd (ik heb ook wel eens meegemaakt dat dames zonder te vragen gewoon weggingen, gewoon omdat ik was klaargekomen en dat er 1 cumshot was besteld en afgeleverd: "lees maar de kleine lettertje"), maar voor mij een teken dat ik de volgende keer bij al te professionele dames ook zaken vantevoren professioneler ga afspreken. Dus vantevoren het aantal minuten afspreken, onderhandelen over tijd en dienst (NZC) etc. Maar eerlijk gezegd vind ik onderhandelen (vooralsnog) een beetje afdoen aan de erotische spanning, doordat ik dan een "zakelijke" (onderhandelings) spanning in mijn hoofd krijg. Daarom doe ik dat niet graag, en zie ik liever hoe het loopt en hoop ik op een leuke klik. Deze dame was lief, kon goed pijpen, maar ze kwam te professioneel over om een "klik" te voelen. Geen grote kans op herhaling dus.

Deel 3 werd daarmee afgesloten met een eindafrekening van 4400 THB. Vergeleken met Sabai Dee (4300) is dit vrij duur, want die 4300 bij Sabai Dee was inclusief een extra van fooi van 500. Het avontuur daar had dus ook voor 3800 gekund, inclusief twee drankjes en een tip voor de manager (je kan wel proberen ook die drankjes en de tip voor de manager te besparen om op een theoretische 3100 uit te komen, maar daar wordt je avontuur waarschijnlijk niet leuker van).

In Pattaya is het eigenlijk ook nergens voor nodig om een outcall girl te bestellen. De snoepwinkeltjes zijn zo veelvuldig en dichtbij te vinden, dat het tijd werd om de volgende dag (voor mijn doen) écht op avontuur te gaan: naar de beruchte barstraat "Soi 6" gaan en kijken hoe het "scoren" van een leuk barmeisje in z'n werk gaat.

Maar dat is iets voor een volgend verhaal in deel 4): Op avontuur in Soi 6 ;-)

Laatst bewerkt:

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Het is duidelijk dat oudere, ietwat molligere dames.. directer zijn en zonder probleem bare doen.
Nah, daar heb ik nooit last van gehad met jonge slanke dames. Misschien proberen het op verschillende manieren te schrijven?
Ik zal mijn manier van schrijven niet vertellen. Maar misschien haken ze af vanwege je tekst? 🙂

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Hier dan het slot van de 4-luik "Van TF contact tot Soi 6 avontuur":

Zoals gezegd was ik na het ietwat tegenvallende NZC contact met mijn TF dame, het "must see" avontuur in Sabai Dee, en de middernachtelijke avontuur met de Thuisbezorgd" hotel outcall massagegirl, nu wel toe aan iets waar ik stiekem wel min of meer rekening had gehouden, maar enige moed voor moest verzamelen om het daadwerkelijk ook te doen. Namelijk: op bezoek gaan bij de bar girls in Soi 6!

Ik had mijn hotel speciaal in de buurt van Soi 6 geboekt, met uitzocht op zee, een fantastisch mooie night food market (met een echte gestripte Boeing 747 in het midden), en met gratis lawaai van Soi 6 in de avonduren! De receptie bood me een kamer aan de andere kant aan, zodat ik geen last zou hebben van de herrie, maar dat was een kamer met 2 eenpersoonsbedden. Ik wilde natuurlijk een kamer met een kingsize bed, en als je goed keek ook een beetje uitzicht op Soi 6, en zoals gezegd ook een hele bak lawaai erbij. Dus niet zo geschikt als je van rust en stilte houdt, maar ik vond het wel spannend, en blijkbaar had ik het ook nodig als lokroep om op mijn laatste nacht, toch maar door Soi 6 te lopen in mijn eentje.

Boy oh boy... Vorig jaar was ik met het hele gezin in Pattaya, en toen waren we door de "Walking Street" gelopen aan de zuidkant van het strand. Daar kan je gerust met het hele gezin lopen, maar Soi 6 is echt een ander verhaal. Ja misschien als je je dochters wilt stimuleren om toch maar beter hun best te doen op school, dan kan je ze meenemen, maar het verschil tussen WS en Soi6 is als het verschil tussen Disneyland en carnaval met een glaasje te veel op. Beiden bieden vermaak met veel lawaai en neonlichten, maar waar het bij de een nogal netjes blijft, nodigt het andere vooral uit om dat te doen waar je de rest van het jaar zogenaamd niets meer van weet. Het is echt even wennen en ik werd een beetje licht in het hoofd van de overdaad aan meisjes die uiterst schaars gekleed (schaarser dan in WS), die uit alle hoeken en gaten lijken te komen, al drinkend, dansend, en soms gewoon aan je arm trekkend. Nu ben ik het type dat meestal niet zo van de drukte houdt en liever direct contact maakt met het meest vriendelijk uitziende meisje, maar die taktiek gaat hier volledig de mist in, door de overdaad. Ik was continue bezig met glimlachen en beleefd weigeren, iets wat ik niet graag doe (een meisje weigeren... dat doe je niet, toch?). Maar hier moest het wel, want er was gewoon te veel te zien. Keuzestress! Het is één ding om op een bankje te gluren naar dames in een "vissenkom", maar om zelf als een soort prooi door een roedel wolven te lopen die je allemaal aan stukken willen scheuren (weliswaar op een leuke manier, maar toch...) is weer een heel ander verhaal, zeker voor een eerste keer.

Gelukkig had ik me er wel mentaal op voorbereid door youtube filmpjes te kijken, zodat ik wist hoe druk het ongeveer was, wat voor soort dames er waren, hoe lang Soi 6 ongeveer was etc. Ik liep daarom rustig van de beach road zijde naar het einde van Soi 6 aan de Oostzijde. Dat is een soort hindernisbaan van ca 350 meter lang, waarin je moet ontsnappen aan schaars geklede dames die je allemaal lijken te willen verslinden. Dat is even wennen voor een eerste keer, maar na de eerste 100 meter begon ik de lol er wel van in te zien en me minder opgelaten te voelen. Tenslotte zijn het ook maar gewoon meiden die allemaal een beetje geld willen verdienen, met zo mogelijk een beetje aardige vent. Rondom de drukste delen van Soi 6, wist ik gewoon niet waar ik moest kijken: er waren te veel mooie gezichten, benen, billen, borsten, veel te korte rokjes, strings, netpakken, verpleegsterpakjes, schoolmeisjespakjes etc. etc. Toen ik het einde naderde en het ietsje rustiger begon te worden, begon ik al te denken dat ik weer terug moest lopen om een keuze te maken. Dat is toen ik een vriendelijk lachend meisje zag die een knikje met haar hoofd gaf en met haar wijsvinger krulde van "no worries, kom maar met mij mee, hier zit je veilig en goed" (althans... dat maakte ik ervan in mijn hoofd, waarschijnlijk dacht ze "kom maar hier met je geld" ;-p). Dat was in een bar die Saigon Girls heet, vanaf de beach road gelopen bijna aan het einde van Soi 6 aan de rechterkant. Deze bar was iets rustiger (de kans dat ik me in een gesprek verstaanbaar kon maken zonder te moeten schreeuwen, werd zo iets groter) en bovenal: er zaten daar werkelijk bloedmooie meiden! Niet dat die in de rest van Soi6 lelijk zijn, maar de kwantiteit gaat al lopende door Soi6 soms boven de kwaliteit, met lichaamsvormen en leeeftijden in alle soorten en maten, laten we maar zeggen.

Eenmaal binnen vertelde ik, om de verwachtingen te managen, dat ik maar één drankje wilde. Dat bleek niet echt nodig, want de drankprijzen bleken erg mee te vallen: 100 voor een cola, en voor het meisje iets oranje groens met alcohol erin voor 300. Ze sprak gelukkig lekker gezellig engels (zelf geleerd) en het gesprek kwam al snel op de vraag of ze mee wilde gaan naar het hotel, hoeveel de barfine was (1000) en hoeveel ze voor ST (90-120 minuten) vroeg (3000). Via Deepseek wist ik dat ik op een barfine kon rekenen van tussen de 800-1500 en een ST fee van 1000-3000, waarbij 3000 is voor jonge gogo danserssen in de hogere klasse. De barfine was dus prima, en de dame plaatste zichzelf blijkbaar in de premier league. Ik hapte niet meteen toe, maar in plaats van te onderhandelen (wat ik een volgende keer gewoon ga doen), ging ik lekker een gesprekje met haar aan alsof ik er nog over moest nadenken, en om een beetje te acclimatiseren en tot de ontdekking te komen dat er binnen nóg jongere en mooiere meiden zaten! Pfff... zo mooi... Het meisje dat mij naar binnen had weten te lokken mocht er ook wezen, maar boy oh boy, eenmaal binnen zag ik me toch dames rondlopen... Maar goed, hoewel we lekker gezellig aan het kletsen waren, had het meisje misschien door dat ik een beetje rond begon te kijken, en toen vroeg ze of ik al wist of ze met me mee kon. Dat vond ik dan ook weer zo lief overkomen, dat ik het hart niet had om haar prijs naar beneden te onderhandelen, zo van "je bent wel mooi, maar geen gogo kwaliteit" (in het echt zal je daar natuurlijk met ietsje meer ervaring vragen of het ietsje lager kan, of dat je voor die prijs iets langer of iets meer/NZC kan krijgen... Laat vooral weten wat jullie zeggen bij dit soort onderhandelingen... Soms is het ook een kwestie van ervaring en de juiste vragen stellen, dus ik hoor graag ;-))

Terwijl zij zich omkleedde, rekende ik de barfine en de drankjes af bij de bardame (1400) en had net genoeg cash over om niet bij te hoeven pinnen en eenmaal op mijn kamer 3000 te kunnen betalen. Nog een leuk detail: ze zag er omgekleed plots uit als een schitterende dame die klaar was om uit te gaan in een lila jurkje, weliswaar nauwsluitend, maar netjes genoeg om er als een gewone "hot date" uit te zien (de kleding in Soi6 is niet echt geschikt om ermee rond te lopen in de rest van Pattaya), en ze bood ook aan om via de achteruitgang weg te gaan, dus dan hoef je je niet met de catch of the day aan je arm door de meute in Soi 6 heen te ploegen.

Eenmaal op mijn hotel bleek de dame een lekker gezellige kwebbeldame te zijn, die enthousiast over alles was (zeker na ontvangst van 3000). Zo was ze razendenhtousiast toen ze een weegschaal ontdekte, maar riep ze wanhopig dat ze véél te zwaar was geworden (terwijl de weegschaal slechts 47kg aanwees). Verder deed ze eigenlijk heel profiessioneel haar ding: dus samen douchen, PZC, beffen, direct een condoom bij de hand toen het echte werk begon (ik heb maar niet meer gevraagd om NZC), standjes en uiteindelijk klaarkomend in mijn favoriete positie als het met rubber om niet lukt: ze ligt dan half tegen me aan, haar borstjes vlak bij mijn mond, mijn linkerarm onder haar middeltje door, met de hand tussen haar billen en de vingers spelend met haar heerlijk sappige natte spleetje, en met mijn rechterhand afwisselend haar lichaam knuffelen, aaien en de kleine kapitein tot een hoogtepunt laten komen. Behalve dat het geen NZC was, had ik niets te klagen

Hoewel ze een echte professional is (ze beweerde dat ze slechts sinds 11 dagen in Pattaya was aangekomen, maar daar geloof ik niets van), hebben we wel onze Line account uitgewisseld, omdat ze zo'n vrolijke en gezellige kwebbeltante is. Als ze de volgende keer nog in Pattaya is, is ze bereid om aan het einde van haar dienst (die om 2 uur 's nachts afloopt) bij mij in mijn hotel te logeren. Dus we zullen zien of er dan NZC mogelijk is. De chats die we tot nu toe hebben op Line gaan vooral over dat ze weer eens half dronken haar dienst eindigt. Maar goed... we kunnen elkaar tenminste verstaan zonder een translator app, en dat is al heel wat in Thailand ;-)

Anyway: deel 4 sloot ik dus af met 4400 THB, erg vergelijkbaar met Sabai Dee (4300), en de outcall massage (4400).

Voor deel 5 had ik geen tijd meer, want het was al de laatste avond. Maar de volgende keer zal ik ook eens "deel 5: een freelancer op de beach road scoren" proberen. Ik had al eerder wel op en neer de beach road gelopen, maar het was misschien al te laat (tussen 10-11 uur 's avonds) waardoor de leukste dames misschien al weg waren, of ik keek niet goed. Ik zag niet echt vrouwen waar ik op viel: vaak net iets te oud. Althans, in vergelijking met Soi 6, maar dat is misschien geen eerlijke vergelijking. Dat was echter voordat ik de Outcall massage en Soi6 had geprobeerd. Nu ik beide heb kunnen "afvinken" ontstaat vanzelf meer geestelijke ruimte en dus interesse om ook eens de freelance dames op de beach road te proberen. Die zijn dan misschien ietsje ouder, maar ik ben ook niet de jongste meer, en misschien zit daar juist wel de leukste klik bij, tegen de redelijkste prijs, en een mooie NZC als toetje... Maar dat wordt misschien een avontuur voor een volgende trip! ;-)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven